Search This Blog

Powered by Blogger.

Labels

Wednesday, October 25, 2017

5 - Wal Katha Lokaya මගේ බිරිඳ වල් කතා වැසි දිනයක 3

5 - Wal Katha Lokaya මගේ බිරිඳ වල් කතා වැසි දිනයක 3


5 - Wal Katha Lokaya බෝඩිමට එනකොට ඒකෙ අයිති කෙනා ඇවිත් හිටියා. මම යාළුවෙක්ගෙ ගෙදර ගියා කියල බොරුවක් කියාගෙන කාමරේට ගියා. ගිය වෙලාවෙ ඉඳන් මට මතක් වුණේ වෙච්ච සිද්ධිය ගැන​. අක්කා දුන්න බත් එකත් පැත්තකින් තියලා මම ඇඳුම් මාරු කරද්දි සාක්කුවෙ තිබුණ අක්කගෙ පෑන්ටිය අහුවුනා. මම ඒක අරන් නහයට තියල සුවඳ බැලුවා. ඒකෙ තාම අක්කගෙ වල් සුවඳ තිබුණා. 5 - Wal Katha Lokaya මට එවලෙ තනියම හිනා ගියත් මගේ මල්ලියා ඒ සුවඳට ආයිත් නගින්න ගත්තා. පස්සෙ මම ඉක්මනට ඇඳුම් මාරු කරගෙන බාත් රූම් එකට ඇවිත් නාගෙන ආයිත් කාමරේත ඇවිල්ලා අක්ක ඔතල දුන්නු බත් එක කෑවා. අක්කා රසට උයලා තිබුණා. කාල ඉවර වෙලා මම ඇඳට වෙලා කල්පනා කලේ අක්කා මගෙන් ඕනි කියපු උදව්ව මොකද්ද කියලයි. මට ඒක හිතාගන්න බැරි වුණා. 5 - Wal Katha Lokaya පස්සෙ මම රෑ නිදාගන්න කලින් අක්කගෙ පෑන්ටිය ඉඹ ඉඹ අතේ පාරක් ගහලා නිදාගත්තා. පහුවදා සෙනසුරාදා ඉරිදා දවස් දෙකේ මගේ රෙදි එහෙම හෝදගෙන බෝඩිමේ ඉන්න අතරෙ මම අක්කලගෙ ගෙවල් පැත්තෙ දෙතුන් පාරක්ම ගිහින් බැලුවත් එයා පේන්න හිටියෙ නෑ. මට අක්කව ආයිත් දකිනකන් ඉවසුමක් නෑ. එදා වුණ සිද්ධි වලින් පස්සෙ මම අක්කට වහ වැටිලයි හිටියෙ. 5 - Wal Katha Lokaya කොහොමහරි සති අන්තය ගෙවිලා ගිහින් සඳුදා දිනය උදා වුණා. එදා මම උදෙන්ම ලෑස්ති වෙලා ඔෆිස් ගියා.

ඔෆිස් එකේ ඉද්දි දවල් දෙකට විතර කෝල් එකක් ආව​. බලද්දි ඒ අක්කගෙන්. මම කවුරුත් නැති තැනකට ගිහින් ෆෝන් එක ආන්සර් කරා.
''ආ මල්ලි, ඔයා කොහෙද ඉන්නෙ''
''අක්කෙ,, මම ඔෆිස් එකේ''
''ඔයා වැඩකද​..?''
''නෑ, එහෙමමත් නෑ. කියන්න අක්කේ''
''හම්මෝ මෙයාට තියෙන හදිස්සිය​''
''එහෙම තමයි ඉතින්...'' 5 - Wal Katha Lokaya.
''ඒක නෙමෙයි මල්ලි. ඔයාට පුළුවන්ද හෙට උදේ 10ට විතර අපේ ගෙදර එන්න​..? උදේ නමය වගේ වෙද්දි අයියා යනවා. එයා අයිත් එන්නෙ හවස පහට විතරනෙ. ඒ නිසා ප්‍රෂ්ණයක් වෙන්නෙ නෑ. ඔයාට හෙට නිවාඩු දාන්න වෙයි. හි හී''
''අම්මෝ අක්කෙ ඔයා වෙනුවෙන් නිවාඩු නෙමේ ඊට වඩා දෙයක් හරි දාන්න බැරියෑ''
''අම්මෝ ඔව් ඔව්. එදා දැම්මෙ. හි හී''
''මොනවද අක්කෙ ඔයාට ගේන්න ඕනෙ''
''මුකුත් ඕනි නෑ මල්ලි, ඔයා එන්නකො ඒ ඇති''
''ඒක නෙමෙයි, ඔයා මගෙන් උදව්වක් ඉල්ලුවා නේද​..?''
''ආ, එකත් මම හෙට කියන්නම්කො, ඔයා එන්නකො එහෙනම්''
''හා මම හෙට උදේ 10 වෙනකොට එන්නම්''
''හොඳයි පැටියො එහෙනම් මම තියනවා, බායි''
''බායි අක්කේ''
ෆෝන් එක කට් වුණාට පස්සෙ මම එතන ඉඳන්ම කල්පනා කරා. හෙට නිවාඩුවක් දාන්න ඕනෙ. හෙට උදේට බෝඩිමටත් බොරුවක් කියන්න වෙනවා. 5 - Wal Katha Lokaya.

එදා හවස ඔෆිස් එකෙන් ආවෙ පහුවදාට නිවාඩුවක් දාගෙන​. බෝඩිමට ඇවිත් එයාලටත් බොරුවක් කිව්වා. දැන් ඔක්කොම හරි. එදා රෑ මට නින්ද ගියේ නෑ. ඇඳේ එහෙට මෙහෙට පෙරලි පෙරලි හිටියා. හෙට දවස ගැන මතක් වෙනකොට මගේ හිත ආසවයි බයයි දෙකෙන්ම පිරිල ගියා. 5 - Wal Katha Lokaya කොහොමහරි පහුවදා උදේ 6:30ට විතර මට ඇහැරුනා. ඇඳේ ඉඳන්ම ටික වෙලාවක් කල්පනා කරපු මම නැගිටලා බාත් රූම් එකට ගිහින් නාගෙන පිරිසිදු වෙලා ඇඳුමක් දාගෙන එළියට ගිහින් උදේට කාලා ආවා. ඒ වෙද්දි උදේ 8:30ට විතර ඇති. ඊට පස්සෙ මම ආයිත් පොඩි වොෂ් එකක් දාගෙන අළුත් ඇඳුමක් දාගෙන 10 වෙනකන් කාමරේට වෙලා හිටියා. වෙලාව යන්නෙත් හරිම හිමින්. ඒ අතරෙ අදේ 9:30 වගේ වෙද්දි මට කෝල් එකක් ආවා. ඒ අක්කගෙන්. මම ටක්ගාලා ෆෝන් එක ආන්සර් කලා.
''ආ මල්ලි, ඔයාට පුළුවන් නම් දැන් එන්න​. අයියත් ගියා. මම විතරයි ඉන්නෙ. ගේට්ටුව නිකන් වහල තියෙන්නෙ. ඔයා ඇරගෙන එන්න​.''
''හා අක්කෙ මම දැන්ම එන්නම්'' 5 - Wal Katha Lokaya.
ෆෝන් එක කට් කරල සාක්කුවට දාගත්ත මම බෝඩිමෙන් එළියට ඇවිත් වටපිට බලලා අක්කලගෙ ගෙවල් පැත්තට ගියා. විනාඩි පහක් විතර ගියාම අක්කලගෙ ගේට්ටුව ළඟට ආවා. වටපිට කවුරුත් නැති නිසා මම ෂේප් එකේ ගේට්ටුව ඇරගෙන ඇතුලට ගිහින් ආයිත් ගේට්ටුව වහලා ගේ දොරකඩ ළඟට ගියා. දොරේ බෙල් එක ගහන්නත් කලින් අක්කා ඇවිත් දොර ඇරල මාව ඇතුලට ගත්තා. 5 - Wal Katha Lokaya ඒ එක්කම එයා දොර වහල ලොක් කරල මගේ ළඟට ආවා. කොන්ඩෙ කඩල දාලා ලා නිල්පාට දිග දුහුල් නයිටියක් ඇඳලා. එයාව දැක්ක ගමන් මට පිස්සු හැදුනා. ලස්සන හිනාවක් දාගෙන මගේ ළඟට ආපු අක්කා මාව බදාගත්තා. ඒ එක්කම අපේ තොල් එකිනෙක යාවුනා. අපි දෙන්නට දෙන්නව බදාගෙන තදින්ම සිපගන්න ගත්තා.
''අක්කෙ මම ඔයාට ආදරෙයි'' 5 - Wal Katha Lokaya.
''මමත් එහෙමයි මල්ලි''
එහෙම කියන අතරෙ මම නයිටියට උඩින් එයාගෙ පපුව අතගෑවා.
''ඇයි හදිස්සිද​..?''
''නෑ නිකන් ඉතින්''
''මාව දකින්නෙ නැතුව මේ දවස් ටිකේ හරි අමාරුවෙන් වෙන්න ඇති මෙයා ඉන්න ඇත්තෙ..?''
''ඇත්තමයි අක්කෙ. ඔයාව දකිනකන් මම පිස්සුවෙන් වගේ හිටියෙ''
''මල්ලි, ඔයාට බොන්න මොනවහරි හදල දෙන්නද​..?''
''දැන්ම ඕනි නෑ අක්කෙ, මම උදේටත් කාලයි ඉන්නෙ''
''එහෙනම් අපි කාමරේට ගිහින් ඇඳට වෙලා කතා කරමු'' 5 - Wal Katha Lokaya.
එහෙම කියපු අක්කා මගේ අතින් අල්ලගෙන එයාලගෙ කාමරේට ගියා. කාමරේට ආවට පස්සෙ මම අක්කව අල්ලගෙන ආයිත් එයාව කිස් කලා. අක්කත් ආසාවෙන් මට තුරුල් වෙලා දීගෙන හිටියා. කිස් කරල ඉවර වුණාම අක්ක කිව්වා ''මල්ලි ඔයා ඇඳුම් ගලවන්න​'' කියලා එයා ඇඳට ගිහින් හාන්සි වුණා. එයා දුහුල් නයිටියට යටින් කිසි දෙයක් ඇඳලා හිටියෙ නෑ. ඒ බව මම හොඳින්ම දැක්කා. 5 - Wal Katha Lokaya ඇඳෙන් වාඩි වුණු අක්කා ඇඳ වට්ටමේ කොට්ටයක් තියගෙන හේත්තු වෙලා මම ඇඳුම් ගලවන දිහා හිනා වෙවී බලා හිටියා.
''මොකද අක්කෙ හිනා වෙන්නෙ''
''නෑ, ඔයාගෙ ඇඟ දැක්කම ආස හිතෙනවා''
''ඇයි මේකට ආස නැද්ද​''
ඕකට තමයි වැඩියෙන්ම ආස​''
ඒ අතරෙ මමත් ඇඳට ගොඩවුණා. මම අක්කගෙ පැත්තට හැරුනා. ඒ එක්කම එයා ඇඳේ දණගහගෙන නයිටිය ගලවලා දැම්මා. එයාගෙ නග්න සිරුර දැක්ක ගමන් මගේ මල්ලියා ගැස්සෙන්න ගත්තා. ඒක දැකපු අක්කා
''මෙන්න මෙයා නැගිටින්න හදනවා'' කියල මගේ පයිය අතින් අල්ලගෙන හිමීට අතගාන්න ගත්තා. එවලෙ මගේ එක කුඹ ගහක් වගේ කෙලින් වුණා. 5 - Wal Katha Lokaya.
''අක්කෙ තවත් කරොත් නම් මට යයි'' කියල මම කිව්වා. මගේ මල්ලියව අතහැරපු අක්කා ආයිත් මගේ ළඟට ආවා. මගේ ඇඟ උඩින් හාන්සි වුණු අක්කා මගේ මූණ බදාගෙන නළල ඉම්බා. එයා මට ගොඩක් ආදරෙයි කියල එවලෙ මට තේරුණා. මම එයාට ඕනි දෙයක් කරගන්න ඇරලා නිකන් හිටියා. ඒ අතරෙ අපේ තොල් ආයෙත් පැටලුනා. 5 - Wal Katha Lokaya.

ටික වෙලාවක් ආදරෙන් සිපගත්ත අපි අපේ තොල් වලින් ඈත් වුණ වෙලාවෙ මම අක්කගෙන් ඇහුවා
''මොකද්ද අක්කෙ ඔයාට මගෙන් ඕනි කියපු උදව්ව​. මම ආසයි ඒක දැනගන්න​'' කියලා. එවලෙ එයාගෙ මූණ ටිකක් වෙනස් වුණා. මොකක් නමුත් බැරෑරුම් දෙයක් මාත් එක්ක කියන්න හදන්නෙ කියල එවලෙ මට තේරුණා. මගේ ඇඟෙන් අයින් වුණු අක්කා මට එහා පැත්තෙන් හාන්සි වුණා. 5 - Wal Katha Lokaya ලොකු හුස්මක් ගත්ත එයා
''අනේ මල්ලි මට මේ ගැන ඔයාට කොහොම කියන්නද කියල තේරෙන්නෙ නෑ. ඔයා මං ගැන මොනව හිතයිද දන්නෑ. හැබැයි මම කියන දේ අහල කලබල වෙන්න එපා. මම ඔයාගෙන් ඉල්ලන්න යන උදව්ව මටයි අයියටයි දෙන්නගෙම අනාගතේ ලස්සන කරගන්න හේතු වෙනවා. නමුත් ඔයා හිතල බලලා කැමති නම් විතරක් ඒ උදව්ව කරන්න​'' කියල අක්කා කිව්වා. එවලෙ අක්කා කියපු දෙයින් මට කිසි දෙයක් හිතාගන්න බැරි වුණා. එවලෙ මම කිව්වා 5 - Wal Katha Lokaya
''ඕනි දෙයක් කියන්න අක්කෙ, මම කලබල වෙන්නෙ නෑ. ඔයා බය නැතුව මට කියන්න​'' කියලා. ආයිත් මගේ පැත්තට හැරුණ අක්කා මගේ අතකින් තදින්ම අල්ලගත්තා. මමත් එයාගෙ ඇස් දිහාම බලාගෙන හිටියා. ටිකකින් අක්කා කියන්න ගත්තා.

''මල්ලි, අපිට ඔයාගෙන් දරුවෙක් ඕනි''
එවලෙ මගේ ඇස් උඩ ගියා. මට එවලෙ කියන්නෙ මොනවද කියල හිතාගන්න බැරි වුණා. ඒ අතරෙ අක්කගෙ ඇස් වලට කඳුළු එනවා මම දැක්කා. ඒ වැටුනු කඳුළු බිංදු මම අතින් පිහදලා දැම්මා. මට එවලෙ අක්ක ගැන ලොකු දුකක් ඇති වුණා. මම එයා දිහා ටික වෙලාවක් බලාගෙන ඉඳල ඇහුවා
''ඇයි අක්කෙ අයියට මොකක් හරි ප්‍රෂ්ණයක්ද​'' කියලා. 5 - Wal Katha Lokaya.
''ඔව් මල්ලි එයාට බබෙක් හදන්න තරම් එයාගෙ ඒවා ප්‍රමාණවත් මදි. අපි හුඟාක් ඩොක්ටර්ස්ලා ළඟට ගියා. කරන්න තියෙන හැම දේම කරා. ඒත් පලක් වුණේ නෑ. අපි දෙන්නා බැඳලා දැන් අවුරුදු එකහමාරක් විතර වෙනවා. අපේ දෙමව්පියො, නෑදෑයො, යාළුවො, මේ හැමෝම අපෙන් අහනවා ඇයි බබෙක් හදන්න පරක්කු කරන්නෙ කියලා. අපි ඒ හැමෝටම එක එක බොරු කිය කිය ඉන්නවා. නමුත් ඒක හැමදාම කරන්න බෑ. මම අයියට ගොඩක් ආදරෙයි. මම කැමති නෑ එයාගෙ අඩුපාඩුව ගැන අනිත් අය දැනගන්නවට​. එහෙම උනොත් ඒකෙන් එයා ගොඩක් මානසිකව වැටෙනවා. දැනටත් එයා ඉන්නෙ මානසිකව වැටිලා. 5 - Wal Katha Lokaya එයා ඉන්නෙ පිස්සෙක් වගේ. මට එයා ගැන හරි දුකයි. පස්සෙ අයියම තමයි කිව්වෙ අපි මේ විදියට හරි බබෙක් හදාගමු කියලා. එයා එහෙම කිව්වට කිව්වෙ හිතකින් නෙමෙයි. කව්ද කැමති තමන්ගෙ බිරිඳට වෙන පිරිමියෙක්ගෙන් දරුවෙක් ලැබෙනවට​. ඒත් කොහොමහරි හිත හදාගෙන ඒ දේට මූණ දෙනවා ඇරෙන්න අපිට​ දැන් වෙන කරන්න දෙයක් නෑ. මට එයා ගැන හරි දුකයි. එයා හරීම හොඳ කෙනෙක්. හරිම තැන්පත් ගතිගුණ තියෙන කෙනෙක්. ඒ විතරක් නෙමෙයි එයාට හොඳට සෙක්ස් කරන්නත් පුළුවන්. 5 - Wal Katha Lokaya එයාගෙන් මම හොඳට සතුටු වෙනවා. නමුත් එයාට බබෙක් හදන්න ශක්තියක් නෑ. පස්සෙ එයයි මායි දෙන්නම කතාවෙලා තමයි මේ තීරණයට ආවෙ. මල්ලි, මම ඔයා ගැන එයාට කිව්වා. එයත් ඔයාව දැකලා තියෙනව​. එයා ඔයාට කැමතියි. එයාම තමයි කිව්වෙ ඔයාව මේ වැඩේට කැමති කරවගන්න පුළුවන් නම් හොඳයි කියලා. එහෙම ටික දවසක් යද්දි තමයි එදා ඔයා වැස්සට ගහ යටට වෙලා ඉන්නකොට අහම්බෙන් වගේ මම දැක්කෙ. එවලෙ ඉඳන් හැම දෙයක්ම මම හිතලම තමයි කලේ. එදා අපි දෙන්නා සෙක්ස් කරපු බවත් අයියා දන්නවා. මම එයාට හැම දෙයක්ම කිව්වා. 5 - Wal Katha Lokaya එයාට ටිකක් දුකයි නමුත් එයාගෙ කිසි අකමැත්තක් නෑ. අද ඔයා එන බවත් එයා දන්නවා. ඉතින් මල්ලි මට සමාවෙන්න​. මම මගේ වැඩේ කරගන්න ඔයාව අල්ලගත්ත කියල හිතන්න එපා. මම ඔයාටත් ගොඩක් ආදරෙයි. ඔයා මානුෂීය පැත්තෙන් මේ ගැන හිතලා කැමති නම් විතරක් අපි වෙනුවෙන් ඒ පරිත්‍යාගය කරන්න​. ඔයාට පිං සිද්ධ වෙයි'' කියලා අක්කා හයියෙන් ඉකිගගහ අඬන්න ගත්තා. මම එවලෙ මොනවද කරන්නෙ කියල හිතාගන්න බැරුව දෙලොවක් අතර අතරමන් වුණා. 5 - Wal Katha Lokaya.

ටික වෙලාවක් කල්පනා කරල මම අක්කා දිහා බැලුවා. එයා කොට්ටෙ බදාගෙන ඉන්නව​. අද උදේ මෙහෙට එන්න කලින් මම හිටියෙ වෙනම ලෝකෙක​. ඒත් දැන් මේ අහපු දෙයින් මගේ හිත දෙලොවක් අතර අතරමන් වෙලා. අක්කගෙ ඉල්ලීම අහක දාන්නත් බෑ. ඒත් මේව කොහෙන් කෙලවර වෙයිද කියල හිතාගන්නත් බෑ. මම කල්පනා කර කර ඉන්න අතරෙ අක්කා ආයිත් මගේ අතින් අල්ලගත්තා. 5 - Wal Katha Lokaya
''ඔයා අකමැති නම් මල්ලි ඒකට කමක් නෑ. ඔයා අද ආවෙ මාත් එක්ක සතුටු වෙන්න හිතාගෙනනෙ. ඉන්න මම මූණ ටිකක් හෝදගෙන එන්නම්'' කියල අක්ක ඇඳෙන් නැගිටලා බාත් රූම් එකට ගියා. මම එවලෙ කල්පනා කරල තීරණයකට ආවා. මම හිතාගත්තා මම මේ දෙන්නට දරුවෙක් දෙනව කියල​. ටිකකින් අක්කා බාත් රූම් එකේ ඉඳන් ආවා. මම අක්ක දිහා බලල හිනා වුණා.
''මොකද මල්ලි හිනා වෙන්නෙ''
''නෑ මට අද හරි සතුටු දවසක්''
''ඒ මොකද​..?'' 5 - Wal Katha Lokaya
''නෑ, මම තාත්ත කෙනෙක් වෙන්න හිතාගත්තා''
''ඔය ඇත්තමද මල්ලි..?''
''ඔව් අක්කෙ මම ඔයාලගෙ ඉල්ලීම ඉෂ්ට කරනවා''
අක්ක එවලෙම ඇඳට පැනලා මාව බදාගෙන ඉඹින්න ගත්තා. එයාට සතුට වැඩිකමට ආයෙත් අඬන්න ගත්තා.
''අනේ අක්කෙ දැන් අඬන එක නවත්තන්නකො''
''අනේ මල්ලි ඔයාට පිං සිද්ධ වෙනව අපි ගැන හිතල මේ තීරණය ගත්තට​''
මම අක්කගෙ කඳුළු පිහදලා එයාව ඇඳේ පෙරලගෙන කිස් කරන්න ගත්තා. මම අක්කව කිස් කරගෙන ඇවිත් පහලට ඇවිත් එයාගෙ පපුව උඩ නතර වුණ මම එයාගෙ තන් දෙක හොඳට අතගගා ඉම්බා. අක්ක සනීපෙට කෙඳිරිගාන ගමන් මගේ ඔලුව අතගෑවා. 5 - Wal Katha Lokaya අක්කගෙ තන පුඩු උරද්දි එයා ඉබේටම ඉස්සෙනවා. මම රිදෙන්නත් එක්ක ඒව ටිකක් හයියෙන් හැපුවා. එවලෙ අක්ක ''ආයි, රිදෙනවා'' කිය කිය හිනා වුණා. අක්කගෙ හන්ස ජෝඩුවත් එක්ක සෙල්ලම් කරන අතරෙ මම අතක් පහලට යවලා එයාගෙ රසවිල අතගාන්න ගත්තා. ඒක තේරුණු අක්කා එයාගෙ කකුල් දෙක පලල් කරා. ඉඩ ලැබුණු නිසා මම එතන හොඳට අතගෑවා. එවලෙ අක්කා හයියෙන් හුස්ම ගන්න ගත්තා. ටිකකින් අක්කගෙ රසවිල කලඹමින් ආපු ජූස් මගේ අල්ලෙ ගැවුණා. මම ඒව අරන් අක්කට පේන්නම ලෙවකෑවා. 5 - Wal Katha Lokaya.
''ඔයාගෙ ඒව නම් මාර රහයි අක්කෙ''
''ඊයා මෝඩෙයා''
''ඊයා මෝඩයා කිව්වට යන්තම් අතගාපු ගමන් ලීක් වෙනවා. හී.. හී''
''අනේ මල්ලි විහිළු නෙමේ දැන් එකපාරක් කරමුද​.."
''අදම බබෙක් හදා ගන්නද ඕනි..?''
''නෑ. ඒ වැඩේට අද හවස අයියත් ආවම අපි තුන් දෙනාම කතාකරගෙන වෙලාවක් දාගමු''
''ඒ කියන්නෙ අද අයිය එනකන් මම ඉන්න ඕනිද​...?''
''ඔව්'' 5 - Wal Katha Lokaya.
''අම්මෝ මට බයත් එක්ක​''
''ඔයා බයවෙන්න ඕනි නෑ මල්ලි. එයා දැන් අපි දෙන්න ගැන ඔක්කොම විස්තර දන්නවා. මම ඔක්කොම එයාට කියලනෙ තියෙන්නෙ. අනික එයා ඔයාව දැකලත් තියෙනවා''
''එහෙනම් කමක් නෑ අක්කෙ. එහෙනම් දැන් කරන්නෙ ප්‍රැක්ටිස් එකටද​...?''
''හම් ඔව්. පෙර පුහුණුවීම්. හි...හී''
එවලෙ අක්කගෙ හුරතල් හිනාවෙන් ඇවිස්සුණු මම කොටියෙක් වගේ අක්කව ඇඳේ එහෙට මෙහෙට පෙරලගෙන එයාගෙ ඇඟ හපන්නයි ඉඹින්නයි කිචිකවන්නයි ගත්තා. 5 - Wal Katha Lokaya
''අනේ මෝඩෙයෝ.. ඒයි... ඌයි... එපා අනේ මට කිචීඊඊඊ....රිදෙනවා....ඒයි පිස්සා නවත්තනව ඕක​..... හී...හී....''
෴ මතු සම්බන්ධයි ෴
Story by Ayanthi - ayanthix@gmail.com


No comments:

Post a Comment